Smart Growth Marketing Agency - Complete Smart Marketing Services: Branding, Web Design, Graphic Design, Soft & Custom App Dev, Strategy, Email & SMS Marketing, Content Marketing, Paid Media, Market Opportunities, Accelerated Growth Cluj Napoca, Baia Mare, Romania.

contact@smartgrowth.ro

+40 757 695 896

La ce se referă conceptul de „customer engagement” și de ce este important?

Există numeroase definiții care descriu conceptul de customer engagement, dar un lucru pe care toate îl împărtășesc este acesta: „customer engagement” se referă la interacțiunile dintre tine și clienții tăi. Aceste interacțiuni pot avea loc pe o varietate de canale și te pot ajuta să-ți consolidezi relația cu clienții.

La ce se referă conceptul de „customer engagement” și de ce este important? - Smart Growth Marketing Agency

Implicarea clienților începe cu prima interacțiune a clientului cu marca ta și se extinde dincolo de punctul de cumpărare. Interacțiunile continue dintre marcă și client sunt un semn clar de implicare a clientului tău. Clienții care consumă conținut pe rețelele sociale, site-uri web, bloguri și marketing prin e-mail sunt toți implicați cu brandul tău.

Împărtășirea de experiențe pe mai multe canale oferă clienților posibilitatea de a decide unde interacționează cu tine. Oferându-le o alegere, veii putea descoperi tipul de interacțiune și conținutul pe care îl consideră valoros. Acest lucru îi va conduce în cele din urmă să dezvolte o legătură emoțională mai puternică cu marca ta.

Trebuie să oferi conținut și experiențe care adaugă valoare clientului pentru a crea acele angajamente semnificative. Când clienții simt că primesc mai mult decât un produs sau serviciu de la compania ta, se conectează mai bine cu aceasta.

De ce este importantă implicarea clienților?

Brandurile sunt atât de des preocupate de achiziții, clicuri și conversii, încât poate fi ușor să uite de importanța momentelor intermediare. Atragerea clienților între și dincolo de achiziții le va consolida legătura emoțională cu brand-ul. Legături mai puternice între client și brand te vor ajuta să păstrezi clienții câștigați cu greu.

Dincolo de simpla atragere a clienților în pâlnia de marketing, implicarea clienților înseamnă conectarea mai departe de punctele de contact. Implicarea de succes a clienților va menține compania ta în fruntea minții clientului atunci când vine vorba de procesul de luare a deciziilor. De asemenea, îi va face mai receptivi la eforturile tale de marketing.

Cum să atrageți clienții online

 Clienților moderni nu le place marketingul impersonal. 72% dintre consumatori spun că interacționează doar cu mesaje de marketing personalizate. Cu o cerere atât de mare pentru experiențe personalizate ale clienților, trebuie să faci din acestea o parte esențială a strategiei tale de implicare cu clienții. Cumpărătorii se așteaptă la recomandări personalizate de produse pentru a le îmbunătăți experiența.

Implicarea clienților nu se referă doar la generarea de profituri – deși acesta este un beneficiu masiv al unei baze de date implicate. Este vorba de a oferi clienților puterea de a interacționa cu marca ta pe canalele pe care își doresc și de a-i încânta cu experiențe unice și personalizate. Cu cât faci asta mai mult, cu atât va fi mai puternică legătura lor cu marca ta. Atragerea clienților și adăugarea de valoare experienței lor va menține marca ta în fruntea lor.

Cu cât sunt mai implicați, cu atât îi vei putea păstra mai mult timp și cu atât îți vor fi mai loiali. În cele din urmă, acest lucru va ajuta afacerea ta să se dezvolte, va reduce rata de retragere a clienților și va crește profiturile companiei tale, deoarece clienții fideli cheltuiesc mai mulți bani cu tine.

 Contact Smart Growth Marketing Agency:

Suport: +40 757 695 896
Email: contact@smartgrowth.ro
Website: www.smartgrowth.ro
 

Descoperă mai multe articole

Cere o ofertă personalizată ↴

*Obligatoriu

8 + 13 =